חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסלול טיול – פרובנס 5 ימים

פרובנס 5 ימים מסלול טיול כוכב

נחתנו במרסיי, לנו באקס-און-פרובנס ויצאנו לטיולי כוכב.
אנחנו מעדיפים להוסיף שעה נסיעה ולחסוך אריזות צ'ק-אין צ'ק-אאוט
יום 1.
נחיתה במרסיי, נסענו לקמארג'.
אכן מהמם, סוסים לבנים יפיפיים בכל פינה, עיירת חוף מקסימה, פארק הפלמינגו (קצת סטייל אגם החולה משודרג) מומלץ מאוד

יום 2.

מופע אור קולי מקסים בבו-דה-פרובנס, לא בעונה אין צורך לקנות כרטיסים מראש, ביקרנו גם בכפר ובטירה, הטירה שווה את ה 5 יורו, לא יותר 🙂
מומלץ בהחלט.
ואביניון, ארמון האפיפיורים והגשר המפורסם וטיול קצר בעיר העתיקה.
חייב לומר שאלמלא שיר הילדים המפורסם (שגם אני גדלתי עליו…) לדעתי אף ישראלי לא היה מכיר את העיירה הזו. הגשר סתמי לחלוטין, הארמון עתיק מאוד, מלפני הרנסנס, וגם נהרס במהפיכה ולכן הוא ממש לא כמו שאר הארמונות בצרפת משופעי האומנות המדהימים.
סה"כ נחמד, בדיעבד היינו מוותרים.
אי אפשר לסחוט את הלימון מהשיר המפורסם יותר ממה שעשו כאן ….

יום 3.
טיול מאתגר על מצוק, בכבליון, היה מדהים מפחיד וקשה (יותר מפחיד מקשה), דורש קצת כושר וכוח בידיים, לא יותר מדי, מומלץ מאוד. עשינו את הסיבוב המלא, לקח לנו 4 שעות, קצת שינה לנו את התכניות אבל היה שווה את זה.
מבחינתי זו האטרקציה של השבוע.

יום 4.
נסיעה דרומה לקסיס. עיירה מהממת, חוף ים מקסים בצבע טורקיז, המים היו קצת קרירים.
שיט בסירה של שעה וחצי לcalanque , וטיול ברכב על המצוק האדיר שממזרחלקסיס.
מהמם!
קינחנו בכמה שעות באקס עצמה.
אקס חביבה מאוד, יש בה גם מרכז עם חנויות (יקרות למדי) למי שלא יכול בלי שופינג.
יום 5.
תכננו לנסוע לקניון ורדון, בסופו של דבר וויתרנו על זה גם כי זה רחוק וגם בגלל הבצורת וגם בגלל שהטיול על המצוק התארך ורצינו להספיק לבקר בכפרים על רכס הלומרון.
בדיעבד – ישנו באקס כי זה באמצע כולל קניון ורדון. אם היינו יודעים שאנחנו מוותרים על הקניון היינו לנים באיזור קבליון או אביניון, היה חוסך לנו כמה שעות נסיעה.
טיול ברכס הלומרון, כפרים – לה פוטיין, גורד, רוזיון (לא לוותר הטיול רגלי הקליל והמקסים), וחצינו את הכפרים הנוספים בדרך חזרה לאקס (חזרנו דרך הכפרים ולא דרך הכביש המהיר).
הערה חשובה לגבי הלינה:
אין חנייה בכל הכפרים והעיירות באיזור, והחנייה לא זולה אם צריך חניון לכל הלילה.
ממליץ מאוד לשכור מקום/מלון שכולל חנייה.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בחו"ל מתחילה כאן

error: Content is protected !!