חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

9 ימים בפרובנס והריביירה הצרפתית

חזרנו מ 9 ימים בפרובנס והריביירה הצרפתית, (זוג בני 30) זה המסלול שעשינו:
ניסינו לשלב כמה שיותר מקומות קרובים ולא לנסוע יותר מידי..
4 לילות באקס אן פרובנס – במלון Odalys City Aix en Provence Les Floridianes מלון בסיסי, עם חניה ( בתשלום) קרוב ליציאה מהעיר ו5 דקות הליכה מהמרכז, אנחנו היינו מרוצים ממנו
לילה אחד ב Moustiers Sainte Marie
4 לילות בניס
פירוט המסלול:
יום 1: נחיתה בבוקר במרסיי, נסיעה לאקס אן פרובנס, סיבוב במרכז העיר
יום 2: נסיעה ל Les baux de provence , התחלנו ב Carrières de Lumières , סיבוב בעיירה Les baux de provence ( להשאיר את הרכב בחניה של ה lumieres וללכת ברגל, זה קרוב ונחמיה שם בחינם), כולל המצודה בעיירה.
(עיירה נוספת באזור שלא הספקנו – Saint-Rémy-de-Provence )
נסיעה לארלס והסתובבות בעיר, הסתובבנו שם בשבת אחהצ והרוב היה סגור, אולי כדאי להגיע לארלס ביום אחר / שעות אחרות.
יום 3:
יום ראשון הלכנו לשוק ב lisle sur le surge, ממש מומלץ!
יום 4:
נסיעה ל Roussillon, סיבוב בעיירה והמסלול הקצר בחולות, מומלץ. תכוונו ל Parking des Ocres.
נסיעה ל Gordes, הסתובבות בעיירה
נסיעה ל Village des Bories‏ , מומלץ
נסיעה ל Fontaine de vaucluse, סיבוב קצר בעיירה
יום 5:
עוזבים את אקס אן פרובנס, נוסעים לעיירה tourtour, סיבוב קצר בעיירה ונסיעה ל Moustiers Sainte Marie, סיבוב בעיירה
אחהצ סיבוב עם הרכב במסלול עם תצפיות על הורדון , מסלול עם הרכב שנקרא routes des cretes, מומלץ
יום 6:
נסיעה מסביב לורדון בחלק שקרוב לורדון ( לא מלמעלה ), נסיעה לניס (עצירה בדרך ב Aups ,עברנו שם עם הרכב והיה שוק קטן), בניס הסתובבות ברחוב הקניות.
יום 7:
נסיעה לגראס למפעל בשמים fragonard, יש סיור הסבר במפעל בשמים בחינם , ממש מעניין .
הסתובבות בגראס.
נסיעה לקאן והסתובבות בעיר.
יום 8:
נסיעה למונקו – אוסף הרכבים של הנסיך, הסתובבות בעיר העתיקה ליד הארמון, אקווריום, נסיעה לאזור הקזינו במונטה קרלו
אחהצ נסעו לeze, ממליצה להגיע לפני 18:30 ולהסתובב בגן הבוטני, אומרים שיש משם נוף יפה, אנחנו לא הספקנו.
יום 9:
הסתובבות בניס – שוק הפרחים, כיכר מרכזית, רחוב הקניות.
ממליצה לבדוק כל יום מה המזג אוויר המתכונן ולפי זה לקבוע לאן לנסוע..התכנון שלנו היה קצת שונה ובעקבות רוחות וגשמים בחלק מהמקומות שינינו את המסלול.
==

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בחו"ל מתחילה כאן

error: Content is protected !!