חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתונה באוקטובר 4 ימים

נסענו זוג + תינוקת בת שנה לחופשה קצרה בת 4 ימים מלאים. חיפשנו משהו קליל, קרוב וקצר.
גילינו עיר כיפית, נעימה, טעימה, עם אנשים ידידותיים במיוחד ואווירה בין אירופאית לים תיכונית.
הרבה תיירים יש באתונה, גם באוקטובר.
שומעים מגוון של שפות בכל מקום, כשהעברית שולטת כמובן.
איך הגענו מאתונה לפיראוס: מאתונה מגיעים לפיראוס ברכבת התחתית. תחנה אחרונה, פיראוס. בפיראוס אפשר להסתובב בעיר בעזרת טראם. בעיר יש אוניברסיטה, תיאטרון ידוע והנמל קטן "מיקרו לימאנו" בניגוד לנמל הגדול שמגיעים איליו ישירות עם התחתית מאתונה.
מיקרו לימאנו חמוד מאוד ויש שם מסעדות דגים ( לא זולות)
מה עשינו: עלינו לאקרופוליס לראות את הפרתנון. למי שמגיע עם תינוק, יש מקום להשאיר עגלות ואין בעיה לעלות עם מנשא.
ראינו עתיקות נוספות – האגורה, מקדש זאוס ועוד.
טיילנו בגנים הלאומיים, שם פגשנו קצת שקט, הרבה ירוק, בעלי חיים ואגם עם ברווזים.
נכנסנו לאיצטדיון האולימפי העתיק שאירח את האולימפיאדה הראשונה בעידן המודרני (1896).
עלינו ברכבל לגבעת הזאבים (ליקבטוס) לתצפית מרהיבה על העיר.
הגענו בנסיעה קצרה לפיראוס ונהנינו בנמל (ומסתבר שממש כמו מילות השיר, היא אכן מזכירה את חיפה).
הסתובבנו ברחבי העיר ובשכונות השונות – פלאקה, פסירי, קולונקי, אנפיוטיקה, ספגנו אווירה וקנינו שטויות.
שמענו מוזיקה יוונית (וגם לא יוונית) מנגני רחוב בשלל סגנונות וכלי נגינה.
עברנו בשוק הפשפשים בכיכר מונאסטירקי.
אכלנו סופלאקי (ועוד כמה דברים), שתינו אוזו (ועוד כמה דברים) במסעדות מצוינות. מומלצת במיוחד Thanasis עם קבב מעולה. המחירים כחצי ממה שאנחנו מכירים בארץ, החל מכוס קפה ועד ארוחה טעימה ומשביעה.
צעדנו הלוך ושוב במדרחוב "ארמו" מלא החנויות והדוכנים (בין השאר ערמונים, תירס, קוקוס ועוד).
התמכרנו ל"לוקומדס", סוג של סופגניות מטוגנות עם כל מיני מילויים מתוקים. לא לפספס!
עצרנו גם למתוקים בבית קפה "Little Kook" ששווה לעבור לידו ולו בשביל העיצוב המטורף. מרגישים בתוך סרט מצויר, בתקופה הזו הכל סביב Halloween, אבל הבנו שכל פעם הנושא משתנה.
היתרון הוא שהכל במרחק הליכה, השתמשנו בתחבורה ציבורית רק כשרצינו לצאת ממרכז העיר, ובהגעה משדה התעופה למלון וחזרה כמובן.
הלינה היתה במלון 360 Degrees במיקום מושלם, ממש על כיכר מונאסטירקי. מלון מומלץ – חדרים נקיים בעיצוב מיוחד, שירות נפלא, ארוחת בוקר מגוונת.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בחו"ל מתחילה כאן

error: Content is protected !!