חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חופשה בברצלונה זוג ושלושה מתבגרים 4 לילות בברצלונה 2 לילות בפורט אוונטורה

חזרנו מחופשה בברצלונה זוג ושלושה מתבגרים.החופשה התחלקה ל 2 : 4 לילות בברצלונה 2 לילות ב פורט אוונטורה
טיסת אל על,סגרנו את הטיסות בפסח שעבר לפני שהעולם השתגע במחיר 350 דולר לכרטיס
חלק א ברצלונה
בברצלונה ישנו במלון דירות CASP74 Apartments– דירת 2 חדרי שינה וסלון עם ספה נפתחת , היה בדירה שירותים ומקלחת אחת שמבחינתנו היה חיסרון ענק והדירה קצת מרוחקת
לקחנו 2 סיורים מברצלולה סיור מתוק עם נעמי סיור בתשלום וסיור בבורן אומנות עם קולינריה עם ליאנה, ע"ח טיפים הסיורים עזרו לנו להכיר את העיר לשמוע סיפורים ולאכול מתוק חחח ,ממליצה על הסיורים
ממליצה לראות את הסירטונים של ליאנה ועדי הם נותנות הרבה טיפים
טילנו עצמאית בשער הניצחון פארק המצודקה בטיילת הלכנו לאיבוד בסימטאות ראינו הרבה גרפטי בשוק לה בוקריה
הגענו בטעות למתחם חנויות מקורה עם הרבה חנויות מדליקות- חנות של קוביה הונגרית- MAGIC CUBE ,חנות של הארי פוטר
חנות ממתקים של צראלי ממלכת השוקולד- WONCANDY SHOP הרבה שוקולדים של וונקה בטעמים שונים.
הלכנו למוזאון ביג פאן- שמענו את המחיר וויתרנו 25 יורו לכרטיס
א.בוקר ב Brunch & Cake- טעים מאוד, יחס מעולה. השירות מצוין. המקום נעים
א. בוקר ב CITIZEN CAFE-מנות טעימות מאוד אווירה נעימה ושקטה. אחלה דרך להתחיל את הבוקר מומלץ מחום
א. בוקר BILLY BRUNCH & PARK -נקי, מרווח ונעים. מעוצב מקסים, המנות מוגשות באופן יפה ואסטתי.
פסטה מרקט-איטלקי השירות היה איטי גם שהמסעדה ממש התרוקנה שביצענו את ההזמנה אמרו רבע שעה המתנה לקח בסוף 45 דקות …
מסעדה איטלקית- VAPIANO -רשת אירופאית מאוד אהובה עלינו , נוח לא יקר וטעים
מסעדת Hard Rock Cafè -אמריקאי שירות טוב טעים
הילדים שלי מאוד אוהבים מקסיקני אז היינו כמה פעמים Taco Bell- מזנון מהיר
בר- BOBBYS FREE -כניסה סודית דרך מספרה ישבנו על הבר אוירה נעימה ,שתינו קוקטלים-פחות אהבנו
בר נוסף בROOFTOP גג במלון SIR VICTOR BARCELONA ESP- הגענו בשקיעה קוקטל ויין אוירה טובה אבל היה קריר מקום פתוח
עוגת גבינה- JonCake -תור הזוי וללא הצדקה , בעיני לא טעים ,כמה צעדים משם יש קונדטוריה DEMASIE BARCELONA ESP- סינבונים טעימים
צורוס- Xurreria גם פה לא הבנתי מה הרעש , אכלנו יותר טעימים
קונטדוריות הופמן הידועה- Patisserie Hofmann – קרוסון מסקרפונה טעים
היססנו אם לנסוע ברכבת ,מונית או הסעה ,הזמנו הסעה מסיון ואיריס- משפחה ישראלית שעברה לברצלונה, 150 יורו – סיון הגיע ב שבע בבוקר נסיעה של שעה וחצי היה מקסים הילדים שלי שיגעו אותו כל הנסיעה מאוד התענינו במעבר שלו לברצלונה הנסיעה היתה כל כך חיובית שהזמנו אותו גם לנסיעת חזור לשדה תעופה
היינו בפארק 3 ימים מלאים 2 לילות
הגענו לפארק בבוקר לקחנו שם א.בוקר של המלון ויצאנו לפארק מזג האויר היה קר ולפני כן היה גשום ועומס בנוני , לא כל כך הסתדרנו עם האפליקציה ולהבין את הפארק ביום הראשון ביום השני והשלישי הפארק היה מאוד עמוס נפל על החג שלהם-גורדי ,גם המלון היה עמוס בקבוצות של נוער
בדיעבד עדיף יום אחד עם אקספרס פס
היינו בעבר בפארק אירופה ובאפטלינג לדעתי פארק אירופה לוקח ובענק
הילדים מאוד נהנו ועפו על הפארק

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בחו"ל מתחילה כאן

error: Content is protected !!